modern-retro

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Halvtid blev fulltid!

Av modern-retro - 23 augusti 2010 21:38

Tyvärr blev det så att vädret inte tillät fler loppisbesök och samlarmarknaden fick utebli. Jag fick istället revanschera mig lite senare på kvällen. Först hittade jag en Kurva-fåtölj (föregångaren till Lamino), ett renoveringsobjekt för en liten summa pengar. Någon timme senare hittade jag en Lamino-fåtölj på Blocket, en gammal modell i hyfsat skick.


Loppissäsongen börjar tyvärr lida mot sitt slut men till helgen väntar en av de bästa och största loppmarknaderna. Det ser vi framemot!

 
 
Ingen bild

Nyfiken

3 februari 2011 13:34

Hej,
har du kvar kurva-fåtöljen? Är den till salu?

modern-retro

25 november 2012 13:42

Den är tyvärr såld!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av modern-retro - 7 september 2010 21:53

Här kommer några bilder ifrån de senaste inköpsrundorna som jag trots allt hunnit med.                            Det som tagit lite tid som jag skrivit tidigare har plötsligt blivit så här fint...                ...

Av modern-retro - 29 augusti 2010 19:55

För några år sedan var den känd som Skånes största loppmarknad men i år tycker jag att den blivit mindre och det var inte alls lika mycket folk som vanligt. Har folk blivit lite mätta på att gå på loppis?   Men det blev i alla fall årets största ...

Av modern-retro - 21 augusti 2010 13:02

Här kommer en liten deltidsrapport om fyndläget än så länge.   När klockan hade slagit 10.30 hade jag redan hunnit med fyra loppisbesök och fyndat på tre av dem. Ganska bra grejor också faktiskt!   En tuben, Ateljé Lyktan, en Bumling, Ateljé ...

Av modern-retro - 20 augusti 2010 23:14

Nu var det åter dags att ge sig ut för att fynda, vilket innebär att det åter blir dags att jobba lite extra mycket på frugan. Hon har tjejhelg så det borde inte vara några problem.   Samlarmarknad och några loppmarknader den här helgen men vi få...

Av modern-retro - 16 augusti 2010 13:39

Tack vare besök av mormor och morfar fanns det möjlighet att utnyttja loppistiden så mycket som möjligt den här helgen. Tack L och C!   Det blev 3 loppisbesök på lördagen och 4 loppisbesök på söndag, butiker inräknade. På söndagen blev det sommar...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards